LinkedIn udostępni użytkownikom opcję Stories. O rozpoczęciu testów poinformował 26 lutego 2020 roku pracownik portalu społecznościowego Pete Davies. Jak czytamy w zamieszczonym przez niego artykule, serwis stale powiększa liczbę sposobów prowadzenia rozmów, aby były one jak najbardziej efektywne. Davies zaznaczył, że dzięki funkcjom takim jak newslettery, transmisje na żywo czy reakcje, użytkownicy prowadzą coraz więcej rozmów, a zaangażowanie w serwisie wzrasta rok do roku o 25 proc.
Czytamy także, że w 2019 roku zespół LinkedIna zaczął zastanawiać się, jak dopasować format Stories do biznesowego portalu społecznościowego. Davies zwrócił uwagę, że relacje są przede wszystkim sposobem na lekką i przyjemną komunikację, która jest potrzebna także w biznesie. Do czego więc będzie można wykorzystywać linkedinowe Stories? Zdaniem pracownika np. do relacjonowania ważnych momentów z wydarzeń służbowych oraz dzielenia się przydatnymi wskazówkami i trickami.
Jak czytamy dalej, Stories jest też odpowiedzią na potrzeby całego pokolenia, które dorasta z relacjami dostępnymi na Snapchacie, Facebooku czy Instagramie. Dla tych osób jest to wygodniejsza forma przekazywania informacji niż zamieszczanie normalnych postów.
Stories ma być udostępnione dla użytkowników w nadchodzących miesiącach. (ak)