Jak wygląda promocja mediów, która jest przykładem wpływu społecznego środków masowego przekazu? Na to pytanie odpowiedzą: Jarosław Gugała, Piotr Pacewicz, Magdalena Chudzikiewicz oraz Agata Broda podczas konferencji „Na nieznanych lądach – po raz pierwszy o własnej promocji środków przekazu w Polsce”, organizowanej przez Wydział Dziennikarstwa Nauk Politycznych UW, Instytut Dziennikarstwa WDiNP UW oraz PRoto.pl…
Celem konferencji jest kompleksowa prezentacja zagadnienia w kontekście teoretycznym i praktycznym, ze szczególnym uwzględnieniem: definiowania problemu; systematyzacji zjawiska; określenia i wskazania zakresu oraz częstotliwości stosowania metod promocyjnych, po jakie sięgają media w ramach własnych aktywności wizerunkowych; przedstawienia świadomości istnienia problemu wśród młodych Polaków. W naszej opinii są to zagadnienia niezwykle ważne, bo dotyczące każdego z odbiorców środków przekazu w kraju, w więc – w ujęciu generalnym – całego społeczeństwa.
Wydarzenie to ma zainicjować polemikę na temat granic promowania, a tym samym wpływania na opinie i poglądy użytkowników mediów, nie zawsze świadomych tego, jak intensywnie, a zarazem pomysłowo, działa na nich marketing mediów.
Konferencja jest skierowana do kilku podstawowych grup adresatów: medioznawców oraz analityków komunikowania społecznego; przedstawicieli świata mediów (dziennikarzy i osób odpowiadających za promocję środków przekazu); studentów kierunków dziennikarskich i marketingowych.
Kwestionariusz zgłoszeniowy należy przesłać na adres promocja.wdinp@uw.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 kwietnia 2013 r.
Więcej informacji na stronie.