W lutym 2022 roku oficjalnie działalność rozpoczęła nowa agencja kreatywna 360 – Race Group. Specjalizuje się ona w kampaniach zintegrowanych obejmujących działania PR, kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem performance marketingu. Agencja chce świadczyć usługi w doradztwie wizerunkowym i komunikacyjnym.
Firma powstała po dołączeniu Kamila Kardasia do Race PR, agencji PR prowadzonej przez Monikę Kubacką. Kardaś dotychczas pełnił funkcję Chief Marketing Officera w Going, firmie wchodzącej w skład Grupy Empik. Teraz razem z Kubacką kierują nowo powstałą agencją.
„Decyzja o zaproszeniu do współpracy Kamila Kardasia wynikała z potrzeb, które sygnalizowali nam przede wszystkim klienci. Chcieli oddać w nasze ręce całość działań, nie tylko tych z obszaru public relations. Uzupełniamy kompetencje, zmieniamy się, by lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i zmieniającego się rynku” – tłumaczy motywy powstania agencji Kubacka.
„W relacjach z naszymi klientami chcemy stanowić rolę przede wszystkim partnera, a więzi biznesowe budować na wzajemnym zaufaniu – tylko takie połączenie jest w stanie zagwarantować obopólny sukces” – mówi Kardaś.
Kamil Kardaś i Monika Kubacka
Monika Kubacka od dwóch lat stoi na czele firmy Race PR, która specjalizuje się w markach osobistych, łączy sport z biznesem. Wcześniej, do czerwca 2021 roku, kierowała PR-em w Superlidze w piłce ręcznej zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Ma również doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych m.in. dla takich marek jak The Adecco Group, Krajowi Producenci Leków czy 4Flex.
Kamil Kardaś z branżą marketingową jest natomiast związany od 2012 roku. Od pięciu lat jest wykładowcą akademickim kierunku marketing internetowy na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. (as)