W sierpniu 2020 roku działalność rozpoczęła nowa agencja marketingowa – All Hands Agency. Jej działania skupione będą wokół idei zrównoważonego rozwoju – zajmie się opracowaniem, wprowadzeniem oraz realizacją strategii dla firm, które chcą przedefiniować swoje cele marketingowe. Agencja odpowiadać będzie także za CSR, public relations, komunikację kryzysową, digital marketing, social media i event marketing. „Misja All Hands to tworzenie przyszłości, w której sukces biznesu jest odzwierciedleniem dbałości o potrzeby otoczenia, a sławę i uznanie przynoszą projekty zmieniające świat na lepsze” – czytamy w informacji prasowej. Agencja uważa, że markom opłaca się postępować etycznie, a marketing może być nośnikiem uniwersalnych wartości.
Założycielem i CEO nowej agencji jest Paweł Sławski, który przez ostatnie dwa lata był partnerem zarządzającym w Arskom. Wcześniej Sławski związany był również m.in. z Ringier Axel Springer i międzynarodowym magazynem dla ojców „Fathers”, gdzie pełnił funkcję redaktora naczelnego. Był także wykładowcą akademickim w zakresie relacji z mediami.
„All Hands to spełnienie wizji firmy, która skupia doświadczenie najlepszych ekspertów i dzięki ich wiedzy pomaga markom myśleć innowacyjnie – z dbałością o najwyższe etyczne standardy oraz odpowiedzialność swojego biznesu w każdym wymiarze. Myślę, że przyszedł moment na to, żeby połączyć swoje doświadczenie zawodowe z wartościami, w które wierzę. Osoby, które dołączyły do tej inicjatywy to dla mnie najwyższy znak jakości. Marketing produktów i usług wymaga obecnie nowego podejścia a my bardzo chcemy w tym pomagać” – mówi Paweł Sławski.
Paweł Sławski
Stanowisko Head of Strategy agencji objęła Dobrosława Gogłoza. Jest ona założycielką stowarzyszenia Otwarte Klatki, które obecnie jest międzynarodową organizacją działającą w kilkunastu krajach. Gogłoza ma doświadczenie w budowaniu strategii organizacji i kampanii komunikacyjnych, tworzeniu misji i wizji oraz struktur organizacyjnych. W przeszłości współpracowała z firmami i organizacjami pozarządowymi związanymi z wieloma ruchami społecznymi, działającymi na różnych kontynentach.
Dobrosława Gogłoza
Kolejnym członkiem All Hands jest Włodziemierz Gogłoza, którzy obejmie stanowisko Head od Corporate Sustainability. Gogłoza jest doktorem nauk prawnych, specjalistą w zakresie prawa w organizacji i zarządzaniu przedsiębiorstwami oraz współautorem podręcznika do historii myśli organizatorskiej. Wykładał również na uczelniach w kraju i zagranicą i współpracował z organizacjami pozarządowymi, doradzając w zakresie analityki i zarządzania.
„Liczne analizy jednoznacznie wskazują, że firmom opłaca się być etycznymi. Największe sukcesy odnoszą dziś podmioty, których identyfikacja opiera się nie na tym co sprzedają, lecz do czego dążą lub za czym się opowiadają. Inspirująca misja będąca wyrazem autentycznych pasji ułatwia pozyskiwanie i utrzymywanie klientów. Jest ona także niezbędna dla utrzymania wysokiego zaangażowania pracowników, zwłaszcza w Polsce, która w świetle Global Purpose Index należy do światowej czołówki krajów wysokiego zorientowania pracowników na cele. Skuteczna komunikacja idei przyświecających firmom winna być więc kluczowym elementem każdej strategii biznesowej” – ocenia Włodzimierz Gogłoza.
Włodzimierz Gogłoza
W agencji utworzono także stanowisko Head of Creative, które obejmie Patryk Bugajski. Bugajski przez ponad dwie dekady aktywnie działał w środowisku kultury alternatywnej, ma doświadczenie w pracy z organizacjami biznesowymi, pozarządowymi i międzynarodowymi instytucjami kultury, takimi jak Amnesty International, European Investment Bank Institute, British Council i Skanska. Przez wiele lat współpracował także z warszawskim klubem sportów walki – Academia Gorila. Jest również autorem wielu internetowych serii dokumentalnych, materiałów promocyjnych, relacji z wydarzeń i podsumowujących kampanie.
Patryk Bugajski
Jak przekazują twórcy agencji, All Hands mocno stawia na produkcję własnych treści eksperckich. Włodzimierz Gogłoza tłumaczy, że agencja w krótkim czasie planuje zostać „mocnym głosem” w dyskusjach, które są przedmiotem jej działania. Firma planuje również przekazywać część swojego rocznego zysku na skuteczne organizacje działające w obszarze zrównoważonego rozwoju. (ak)