W maju 2020 roku Filip Mecner poinformował o założeniu nowej agencji – Personal Branding Filip Mecner. Firma, skierowana do specjalistów z różnych branż, będzie świadczyć usługi z zakresu personal brandingu – oferowane działania mają być prowadzone całościowo: od audytu marki osobistej, przez stworzenie strategii jej rozwoju, po komunikację marki osobistej i sprawdzanie efektywności.
Jak informuje założyciel agencji, prowadząc swoją działalność, zamierza współpracować z ekspertami z zakresu psychologii, badań społecznych, zmian wizerunku, social mediów i prawa. Od czasu ukazania się na rynku (w pierwszym tygodniu maja 2020 roku) agencji udało się zdobyć jednego klienta – dr Dorotę Gródecką, lekarza-ginelokoga. Filip Mecner zaznacza jednak, że jest na etapie wstępnych rozmów z kolejnymi klientami.
„We współczesnym świecie personal branding to idealny sposób na wyróżnienie się w tłumie innych profesjonalistów, zbudowane rozpoznawalności i wiarygodności oraz solidnej pozycji zawodowej, której nie naruszy żaden kryzys. Nawet spowodowany przez pandemię, z którą mamy do czynienia dzisiaj. Dobra marka osobista daje zatem poczucie bezpieczeństwa” – mówi Filip Mecner.
Filip Mecner doświadczenie zawodowe zdobywał najpierw przez osiem lat jako dziennikarz radiowy i prasowy, a następnie w londyńskiej agencji public relations. Obecnie równolegle prowadzi działalność Filip Mecner Artist Management, w ramach której świadczy usługi oraz odpowiada za kształtowanie i sprzedaż wizerunku osób publicznych. Z gwiazdami pracuje od 2008 roku – odpowiadał za wizerunek i pozyskiwanie kontraktów reklamowych m.in. dla Doroty Wellman, Sylwii Grzeszczak, Małgorzaty Rozenek, Katarzyny Zielińskiej, Olgi Frycz, Anny Muchy, Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Ossolińskiego. Mecner jest również nauczycielem akademickim na Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie SWPS oraz w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu (w ramach programu MBA). (ak)