Marki, których filmy miały największą liczbę odsłon w lipcu, pozyskały też największą liczbę subskrybentów. Autorzy badania analizowali, jak radziły sobie w serwisie firmy z branż: słodycze, kanały TV, samochody, stacje radiowe, biura podróży.
Ogromny wzrost, bo o blisko 3,5 mln wyświetleń zanotował kanał Kinder Niespodzianka, choć w badanym miesiącu nie pojawiło się nowe wideo. Ta sama marka deklasuje konkurencję pod względem liczby subskrybentów (ponad 1500, wzrost o 4 proc.).
Kinder Niespodzianka jest też jednym z bardziej aktywnych profili na YouTubie, bo na przestrzeni 6 lat zebrał prawie 40 tys. interakcji. Jak te liczby wyglądają w zestawieniu z innymi branżami? W przypadku samochodów lipiec był dobrym miesiącem dla VolvoCar Poland – zarówno pod względem wyświetleń (ponad 670 tys.), jak i subskrypcji. Na drugiej i trzeciej pozycji znalazły się kanały Audi Polska i Scania Polska, które uzyskały 55 i 50 nowych subskrypcji. Prawie 900 tys. odsłon miał kanał RMF FM. O prawie 200 tys. wyświetleń wyprzedził znajdujący się na drugiej pozycji kanał Radio Maryja.
Wakacje to okres z dużym potencjałem dla biur podróży. Nie przełożyło się to jednak na dużą liczbę interakcji. Marce Mixtravel wystarczyło 93 komentarzy i polubień, by uzyskać pozycję lidera. Angażowanie widzów najlepiej w lipcu wychodziło kanałowi tvn.pl (ponad 111 tys.), który prawie dwukrotnie wyprzedził nieaktywny od dwóch lat profil kartony4fun.tv. (mw)
Pełny raport można pobrać tu