niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościNa YouTubie w lipcu królowały słodycze. Liderem Kinder Niespodzianka

Na YouTubie w lipcu królowały słodycze. Liderem Kinder Niespodzianka

Marki, których filmy miały największą liczbę odsłon w lipcu, pozyskały też największą liczbę subskrybentów. Autorzy badania analizowali, jak radziły sobie w serwisie firmy z branż: słodycze, kanały TV, samochody, stacje radiowe, biura podróży.

Ogromny wzrost, bo o blisko 3,5 mln wyświetleń zanotował kanał Kinder Niespodzianka, choć w badanym miesiącu nie pojawiło się nowe wideo. Ta sama marka deklasuje konkurencję pod względem liczby subskrybentów (ponad 1500, wzrost o 4 proc.).
Kinder Niespodzianka jest też jednym z bardziej aktywnych profili na YouTubie, bo na przestrzeni 6 lat zebrał prawie 40 tys. interakcji. Jak te liczby wyglądają w zestawieniu z innymi branżami? W przypadku samochodów lipiec był dobrym miesiącem dla VolvoCar Poland – zarówno pod względem wyświetleń (ponad 670 tys.), jak i subskrypcji. Na drugiej i trzeciej pozycji znalazły się kanały Audi Polska i Scania Polska, które uzyskały 55 i 50 nowych subskrypcji. Prawie 900 tys. odsłon miał kanał RMF FM. O prawie 200 tys. wyświetleń wyprzedził znajdujący się na drugiej pozycji kanał Radio Maryja.

Wakacje to okres z dużym potencjałem dla biur podróży. Nie przełożyło się to jednak na dużą liczbę interakcji. Marce Mixtravel wystarczyło 93 komentarzy i polubień, by uzyskać pozycję lidera. Angażowanie widzów najlepiej w lipcu wychodziło kanałowi tvn.pl (ponad 111 tys.), który prawie dwukrotnie wyprzedził nieaktywny od dwóch lat profil kartony4fun.tv.  (mw)

Pełny raport można pobrać tu

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj