sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDlaczego warto zagłosować na Nagrodę Publiczności w Złotych Spinaczach 2018?

Dlaczego warto zagłosować na Nagrodę Publiczności w Złotych Spinaczach 2018?

PRoto.pl: To już druga edycja Nagrody Publiczności w konkursie Złote Spinacze. Jakie były wrażenia branży po pierwszej edycji?

Katarzyna Rudzik, menedżer ZFPR: Pierwsza edycja cieszyła się zaskakująco dużym zainteresowaniem. Udało się zaangażować wiele osób w głosowanie, co utrzymało nas w przekonaniu, że wprowadzenie takiej nagrody było dobrym krokiem w rozwoju konkursu Złote Spinacze. W tym roku otrzymaliśmy jeszcze więcej zgłoszeń do Nagrody Publiczności – 31 projektów walczy o zwycięstwo. Aktywność głosujących jest również wysoka, mimo wprowadzenia zmian w regulaminie głosowania.

PRoto.pl: Właśnie, w tym roku zmienił się system głosowania  można oddać tylko jeden głos na jeden projekt. W zeszłym roku nie było limitów jeśli chodzi o liczbę głosów oddanych jednorazowo i można było głosować raz na dobę. Dlaczego pojawiła się taka zmiana?

K.R.: Chcieliśmy zachęcić głosujących do bardziej świadomych decyzji, większego zastanowienia się i wyboru projektu, który naprawdę według nich jest najlepszy, najciekawszy czy też najbardziej zaskakujący. Każdy ma tylko jeden głos, więc decyzja musi być dobrze przemyślana.

PRoto.pl: Jaka jest największa wartość dodana wprowadzenia tej nagrody do Złotych Spinaczy?

K.R.: Coraz więcej osób wie o konkursie, zgłaszający do Nagrody Publiczności prowadzą aktywne działania promujące projekty w social mediach, w radiu, zachęcając do głosowania na swój projekt. To zdecydowanie zwiększa zainteresowanie Złotymi Spinaczami, nie tylko wśród naszej branży. Każdy ma możliwość zapoznania się z najlepiej ocenionymi przez jury pracami, bo do Nagrody Publiczności mogły zostać zgłoszone już tylko projekty nominowane.

PRoto.pl: Co, Twoim zdaniem, może przesądzić o wyborze publiczności? Jakie projekty zwykle najbardziej przemawiają do publiczności?

K.R.: Według mnie najbardziej przemawiają takie, które zaskakują, mają ciekawą, może nawet kontrowersyjną kreację. Takie, które angażują społeczeństwo, zmieniają postrzeganie jakiegoś problemu. Dużo w tym roku jest zgłoszeń z kategorii Sustainability&CSR Communication czy Kampania Społeczna. Natomiast co najbardziej poruszy publiczność? Zwycięzcę poznamy już niedługo, na gali Złotych Spinaczy 7 grudnia.

PRoto.pl: To już ostatni moment na oddanie głosu  dlaczego warto zagłosować na Nagrodę Publiczności?

K.R.: Skoro każdy może poczuć się jak juror, to zachęcam wszystkich do skorzystania z tej niecodziennej okazji i możliwości docenienia najlepszego projektu z dziedziny PR-u. Ostatnie głosy można oddawać tylko do 23 listopada do północy na stronie glosowanie.zlotespinacze.pl.

PRoto.pl jest partnerem Nagrody Publiczności.

Rozmawiała Małgorzata Baran

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj