Zakończyliśmy już zbieranie zgłoszeń do ósmej edycji konkursu PRotony 2014. W tym roku zgłoszeni powalczą także o zwycięstwo w nowej kategorii dotyczącej działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Instytut Monitorowania Mediów, Sponsor Strategiczny konkursu przyzna laureatowi w tej dziedzinie dodatkową nagrodę: Kompas Social Media.
Zorientowani na social media
Każdy specjalista do spraw komunikacji zdaje sobie sprawę, że przed rozpoczęciem działalności na rzecz firmy czy instytucji w sferze mediów społecznościowych konieczne jest przeprowadzenie szczegółowej analizy wstępnej. Istotne jest między innymi zgromadzenie danych o dotychczasowym postrzeganiu marki, jej punktach styku z konsumentami, trafne wytypowanie liderów opinii. Dlatego Instytut Monitorowania Mediów stworzył gotowe narzędzie spełniające powyższe wymagania – Kompas Social Media, który zapewnia szczegółową analizę i ocenę zgromadzonych danych. Trzymiesięczny dostęp do tej części Raportów i Analiz IMM przekaże laureatowi tegorocznych PRotonów w nowej kategorii: osoba/zespół ds. kampanii w social mediach. Budowanie kolejnej kampanii zorientowanej na sukces z Kompasem „w dłoni” będzie jeszcze łatwiejsze.
Konkurs dla specjalistów i debiutantów
Trwa ósma już edycja PRotonów, w której ocenione zostaną osiągnięcia z okresu: 1 stycznia – 31 grudnia 2013. Kandydatów do nagrody można zgłaszać zarówno spośród przedstawicieli agencji PR jak i działów PR firm i instytucji, administracji publicznej, organizacji non-profit i fundacji. Można nominować również osoby zajmujące się edukacją public relations jak również te dopiero debiutujące w świecie komunikacji. Wszyscy reprezentanci powyższych obszarów działalności mogą ubiegać się o zwycięstwo również w nowej kategorii: osoba/zespół ds. kampanii w social mediach. Nagrodę dodatkową – trzymiesięczny Kompas Social Media wręczy podczas uroczystej Gali prezes Instytutu Monitorowania Mediów – Paweł Sanowski. Więcej informacji w regulaminie konkursu.