IPRA przyznała nagrody Golden World Awards 2006. Spośród 323 zgłoszeń z 41 krajów wybrano zwycięzców w 21 kategoriach. Wśród zwycięzców wyróżniają się:
• Partner of Promotion z nagrodą dodatkową Hill & Knowlton Award for the Environment przyznaną za kampanię zorganizowaną na rzecz firmy Rockwool. Akcja miała na celu budowanie świadomości na temat efektywności energetycznej budynków. Kampanię dla firmy oparto na promocji prospołecznych zachowań, zmierzających do oszczędzania energii w oparciu o wykorzystanie „szóstego paliwa”, którym przewrotnie jest mniejsze zużycie energii, jakie niesie ze sobą odpowiednia izolacja termiczna budynków
• Hill & Knowlton (Wielka Brytania) za kampanię zorganizowaną w 27 krajach na rzecz organizacji Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku (kategoria: public sector)
• APEX communications (Nairobi, Kenya) za kampanię informacyjną mającą na celu poprawę wizerunku firmy Nairobi Water Company, której wynikiem był wzrost zaufania do przedsiębiorstwa i 54% przyrost przychodów (kategoria: public sector)
• Fleishman Hillard (Wielka Brytania) za stworzenie „tygodnia ochrony danych osobowych” (identity fraud prevention week) na zlecenie firmy Fellowes – producenta niszczarek do dokumentów (kategoria: Special Events)
• Edelman (USA) za kampanię public affairs, w efekcie której wypuszczono 408 Marokańczyków z obozów w północnej Afryce. Wielu z więźniów było przetrzymywanych ponad 20 lat. Byli oni uznawani za najdłużej więzionych jeńców wojennych (kategoria: Advocacy & Lobbying)
• Firma Weber Shandwick, której przyznano nagrodę PR on a Shoestring za kampanię mającą na celu uświadomienie społeczności międzynarodowej warunków życia tysięcy dzieci dotkniętych przez wojnę. Wydano płytę CD z utworami najbardziej znanych zespołów, która stała się najszybciej sprzedającym się on-line albumem wszech czasów.
Jak pisaliśmy, do finału IPRA Golden World Awards trafiło osiem projektów pochodzących z sześciu polskich agencji oraz jeden projekt zgłoszony przez Związek Firm Public Relations.