poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościNagrody nie zawsze pomagają

Nagrody nie zawsze pomagają

„Mamy do czynienia z prawdziwą inflacją nagród”, Gazecie Wyborczej mówi znawca PR-u Bohdan Dzieciuchowicz, komentując pojawianie się w ostatnim czasie coraz większej liczby podobnych konkursów, w których uczestniczą polskie fimy.

Dzieciuchowicz twierdzi, że lubimy brać udział w konkursach. Jednak branie udziału w każdym z nich nie zawsze przyniesie naszej firmie pozytywny efekt. Namnożenie się podobnych konkursów sprawia, jak czytamy, że ciężko się zorientować, która nagroda jest naprawdę cenna. Dlatego „przedsiębiorca powinien wiedzieć, jaki chce mieć wizerunek i jaka nagroda może pomóc”, dodaje Rafał Czechowski z agencji Imago PR. Czechowski zwraca również uwagę na to, że udział w każdym konkursie wiąże się z poniesieniem pewnych kosztów. Dopiero po oszacowaniu wydatków i ocenieniu, czy nam się to opłaca warto wziąć udział w rywalizacji, mówi PR-owiec.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj