niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościNagrody XVII edycji SKM SAR Effie przyznane

Nagrody XVII edycji SKM SAR Effie przyznane

W tegorocznej edycji Effie Awards nominowano 79 kampanii w 24 kategoriach. Nagrody Effie wręczono 24 października na uroczystej gali.

Grand prix w kategorii Long term marketing excellence otrzymała kampania Wszyscy przechodzą do Play, zgłoszona przez MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i CPC.

Poniżej prezentujemy listę nagrodzonych Złotymi Effie.

Artykuły nieżywnościowe: kampania Yes!tem kobietą – tampony o.b.; Mec

Bankowość: kampania Kredyt gotówkowy Wypożyczka; GPD Assets, Starcom

Brand experience: kampania Kuchnia Spotkań IKEA; Kalicińscy.com, Garden of Words, Blue Ivy, K2, Performance Media, MEC

Leki i suplementy diety: kampania Nocna zmiana; McCann Worldgroup, MEC

Limited budget oraz Pro bono: kampania #ryjkuźniara; DDB&tribal

Long term marketing excellence: kampania Pascal kontra Okrasa; GPD Agency

Retail: kampania Żabka. Mały Wielki Sklep.; PZL

Ubezpieczenia i inwestycje: kampania Młodzi bogowie; BBDO Warszawa, Starcom

Pełna lista nagrodzonych dostępna jest na stronie konkursu Effie.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj