W tegorocznej edycji Effie Awards nominowano 79 kampanii w 24 kategoriach. Nagrody Effie wręczono 24 października na uroczystej gali.
Grand prix w kategorii Long term marketing excellence otrzymała kampania Wszyscy przechodzą do Play, zgłoszona przez MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i CPC.
Poniżej prezentujemy listę nagrodzonych Złotymi Effie.
Artykuły nieżywnościowe: kampania Yes!tem kobietą – tampony o.b.; Mec
Bankowość: kampania Kredyt gotówkowy Wypożyczka; GPD Assets, Starcom
Brand experience: kampania Kuchnia Spotkań IKEA; Kalicińscy.com, Garden of Words, Blue Ivy, K2, Performance Media, MEC
Leki i suplementy diety: kampania Nocna zmiana; McCann Worldgroup, MEC
Limited budget oraz Pro bono: kampania #ryjkuźniara; DDB&tribal
Long term marketing excellence: kampania Pascal kontra Okrasa; GPD Agency
Retail: kampania Żabka. Mały Wielki Sklep.; PZL
Ubezpieczenia i inwestycje: kampania Młodzi bogowie; BBDO Warszawa, Starcom
Pełna lista nagrodzonych dostępna jest na stronie konkursu Effie.