Na wczorajszej Gali ogłoszono zwycięzców tegorocznej ósmej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych, którego organizatorem jest agencja doradczo-wydawnicza Agape. A oto wyniki:
Kategoria Biuletyn zewnętrzny
Nagrody główne
1. „Sense of Beauty”, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
2. „Wittchen Magazyn”, Wittchen
3. „WI – Wiadomości Gospodarcze”, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa
Wyróżnienia
Layout Roku – „Sense of Beauty”, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
Tekst Roku – tekst „Moab – skaliste piekło”, „Autotraper Magazyn”, nr wiosna-lato 2008, Autotraper Sport Service
Okładka Roku – nagroda publiczności – „Wittchen Magazyn”, nr 4/lato 2008, Wittchen
Kategoria Biuletyn wewnętrzny
Nagrody główne
1. „Świat Piwa”, Kompania Piwowarska
2. „Zoom”, Sanofi-Aventis
3. „Nasz Krąg”, Allianz Polska
Wyróżnienia
Layout Roku – „Świat Piwa”, Kompania Piwowarska
Tekst Roku – tekst „Krakowskie wypieki”, „Nasz Krąg”, nr 3/2007, Allianz Polska
Okładka Roku – nagroda publiczności – „Korektor”, nr 3/2008, Lyreco Polska
Kategoria Biuletyn elektroniczny
1. „Piwowarski Serwis Informacyjny”, Kompania Piwowarska
2. „Biuletyn KRN.pl”, KRN Media
3. „Radar”, MTV Networks Polska
Ze szczegółowymi informacjami na temat konkursu można zapoznać się na stronie www .
Portal PRoto był patronem medialnym wydarzenia. (psp)