Marka wody mineralnej Nałęczowianka zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Dzięki wprowadzonym zmianom firma chce, aby jej produkty bardziej wyróżniały się na sklepowych półkach.
Zmieniono m.in. logo Nałęczowianki, w którym wyeksponowano hasło „Nał”, z kolei nawiązaniem do tradycji jest symbol wieży pałacu w Nałęczowie i data 1817, czyli rok, w którym zbadano właściwości nałęczowskich wód. Marka postawiła w ten sposób na nowoczesny design, a jednocześnie podkreśliła źródło, z którego pochodzi woda – czytamy w informacji prasowej.
Z lewej strony dotychczasowy wygląd etykiet Nałęczowianki (obowiązywał od 2017 roku), z prawej strony wersja po rebrandingu
Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa pod hasłem „Miej w sobie pragnienie!”, obejmująca m.in. telewizję, kina, outdoor, VOD i media społecznościowe. Jednym z jej elementów są spoty reklamowe, których bohaterami są osoby mające różne pasje, takie jak taniec, motoryzacja czy gra na perkusji. Akcja reklamująca rebranding potrwa do końca sierpnia 2019 roku.
Za kreację kampanii oraz przygotowanie projektu zmian identyfikacji wizualnej odpowiada agencja Przestrzeń. (bm)