piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościNarodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia przeszła rebranding

Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia przeszła rebranding

Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia (NOSPR) zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Logo oraz materiały promocyjne orkiestry i katowickiej sali koncertowej „grają skrótem, kontrastem i mocną typografią”.

„Chcemy być miejscem, w którym z jednej strony pielęgnuje się najlepsze tradycje muzyczne, z drugiej zauważamy potrzeby zmieniającego się świata i budujemy przestrzeń na eksperymenty i szukanie nowych dróg” – tłumaczy zmiany i nową strategię Ewa Bogusz-Moore, dyrektor naczelna NOSPR-u.

NOSPR

Jak czytamy w informacji prasowej, ostatnia popularność gmachu sali koncertowej NOSPR przysłoniła fakt, że jest on przede wszystkim siedzibą orkiestry. „Orkiestry, która w ponad 80-letniej historii koncertowała niemal na całym świecie. Orkiestry, która w Polsce ma statut legendy. Choć melomanom tej zależności tłumaczyć nie trzeba, to właśnie ona gra tu, także symboliczne, pierwsze skrzypce” – pisze NOSPR.

nowe logo

Nowe logo

stare logo

Stare logo

Nowy logotyp ma przesuwać akcenty – „charakterne” litery mają symbolizować zespół złożony z indywidualności, które razem tworzą jeden organizm; serce to z kolei odświeżony znak orkiestry. „Zbudowaną na powtarzalnych geometrycznych kształtach identyfikację dopełnia cała gama typografii, która w sztywnych ramach ma otworzyć pole do eksperymentu, zabawy konwencją, słowem – nuty szaleństwa. Klasyczny miks tradycji z nowoczesnością” – dodaje NOSPR w informacji prasowej.

Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej towarzyszyła kampania outdoorowa w wybranych miastach Polski. Na plakatach i billboardach prezentowano, co w NOSPR wydarzy się w sezonie 2019/2020.

plakat

billboard

Za nową identyfikację odpowiadają plakacista Jakub Stępień aka Hakobo oraz Kalina Zatorska z agencji reklamowej Autor Widmo Kalina Zatorska. Za projekt nowej strony internetowej odpowiada studio Huncwot. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj