sobota, 23 listopada, 2024

Narodowy defetyzm

„Co w dziedzinie komunikacji i marketingu warto zrobić w czasie najbliższych 4 lat” pyta Norbert Ofmański z On Board PR w kwestii przygotowań Polski do Euro 2012. Z badań przeprowadzonych przez jego firmę oraz agencję reklamową San Markos na temat wizerunku mistrzostw w Polsce i na Ukrainie wynika, że opinia publiczna obu krajów zupełnie inaczej postrzega to wydarzenie.

Na tle Ukraińców Polacy wypadają nieciekawie, sugeruje Ofmański. W naszym kraju jest zdecydowanie mniejsza wiedza o tym, że organizujemy piłkarskie mistrzostwa w 2012 roku. Nie jesteśmy także zbytnimi optymistami, ponieważ ponad połowa Polaków boi się, że skompromitujemy się jako organizatorzy. „Tymczasem Ukraina jawi się w porównaniu z Polską jako kraina ludzi spokojnych i pewnych swego”, wylicza PR-owiec.

Także oczekiwania obu krajów są inne. My liczymy na wzrost inwestycji po 2012 roku, a nasi sąsiedzi na wykreowanie pozytywnego wizerunku Ukrainy za granicą, pisze Ofmański. (ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj