Marka kosmetyczna Tołpa ruszyła z kampanią wizerunkową. Zakłada ona działania w mediach społecznościowych m.in. współpracę z blogosferą.
One Little Smile, Blog Ojciec, The Adamant Wanderer, Opydo.pl, Klosinski.net, Prosty Blog, Szafa Sztywniary, Wyrwane z Kontekstu, Stay Fly, Kasia Gandor, Alina Rose czy Czas Gentlemanów – to blogerzy, którzy zaangażowali się w projekt Tołpy. Tych 12 osób do końca września będzie tworzyć kontekstowe artykuły odpowiadające założeniom kampanii m.in. w swoich serwisach.
„Przy doborze konkretnych osób kierowaliśmy się przede wszystkim jakością prezentowanych na blogach treści oraz zaangażowaniem w social media. Mówiąc krótko – staraliśmy się znaleźć takich twórców, którzy w swojej codziennej pracy kierują się podobnymi wartościami do tych promowanych przez tołpę” – podkreśla Magdalena Kostyszyn, Social Media Specialist.
Ponadto, powstał serwis tolpa.pl/off. Regularnie pojawiać się w nim będą artykuły dotyczące m.in. motywacji, samorealizacji, minimalizmu, stylu życia oraz powiązane treści z oficjalnego profilu marki na Facebooku.
Kampania ma charakter długofalowy. Jej główne hasło brzmi: Nasze off jest nowym on.
Działania prowadzone są we współpracy z wrocławskim kolektywem be frank!. Za współpracę strategiczną z blogerami odpowiada Magdalena Kostyszyn, za wsparcie reklamowe kampanii – Paweł Bielecki. Całość projektu ze strony marki Tołpa koordynuje zaś Olga Stefopulos.
1. etap kampanii ma zakończyć się w połowie października 2016 roku.
(ak)