W czerwcu 2020 roku NeoNail – producent lakierów do paznokci – poinformował o wprowadzeniu nowego logotypu. Zmiany związane są z rozwojem marki oraz stworzeniem systemu graficznego, który ma odpowiedzieć na potrzeby wynikające ze zmian rynkowych. Odświeżona identyfikacja wizualna ma być również odpowiedzią na zmieniające się trendy w branży beauty oraz elementem wypracowanej strategii marki na lata 2020-2025.
Stare i nowe logo NeoNail
Nowy logotyp po raz pierwszy zaprezentowano w najnowszej kolekcji lakierów hybrydowych – Woman’s Diary. Znak ma być sukcesywnie wymieniany na pozostałych produktach z portfolio marki, dlatego też w najbliższym czasie w sklepach dostępny będzie także asortyment z poprzednim logo. Docelowo jednak na rynku będą występowały produkty sygnowane tylko nowym znakiem.
Lakier do paznokci z nowym logo
„Rozwijamy się, tworzymy innowacyjne produkty, a teraz z ogromną radością prezentujemy nasze nowe logo. Nowy znak jest prostszy i bardziej czytelny od poprzedniej wersji, dzięki temu produkty są łatwiejsze do odnalezienia na półce. Logo jest też łatwiejsze do zastosowania w różnych miejscach i kontekstach. Co jednak najważniejsze, jakość i formuła naszych produktów pozostają najwyższej jakości” – tłumaczy Magdalena Stoińska, PR Manager w NeoNail.
Jak wyjaśnia marka, nowy logotyp „odpowiada na wyzwania współczesności dzięki unowocześnieniu klasycznego fontu oraz dodaniu charakterystycznej kropli”. W informacji prasowej czytamy, że nowoczesny styl i elegancja są spójne z rozwojem działań marki. Uspójniona identyfikacja dla wszystkich grup produktów ma także wychodzić naprzeciw „digitalowym wyzwaniom”.
Logotyp został przygotowany wewnętrznie w NeoNail. Za końcową fazę projektu odpowiada agencja Chapter1. (ak)