Pracę w firmie Nesperta, do której należy marka Semilac, pod koniec listopada 2017 roku rozpoczął Bartosz Grochal. Jako drugi PR Manager, obok Pauliny Piątek, będzie odpowiedzialny za komunikację korporacyjną i employer branding. Zajmie się strategią komunikacji, pozycjonowaniem ekspertów firmy, relacjami z mediami i wsparciem komunikacji wewnętrznej. Będzie też kierował działaniami CSR.
Poprzednio, przez sześć lat, Bartosz Grochal pracował w Porcie Lotniczym Poznań-Ławica jako specjalista ds. komunikacji społecznej i medialnej. Odpowiadał tam za relacje inwestorskie oraz zarządzanie kryzysowe, w 2015 roku dodatkowo pełnił obowiązki rzecznika prasowego. Wcześniej zajmował się też komunikacją instytucji kulturalnych – był m.in. odpowiedzialny za strategię promocji i działania media relations Międzynarodowego Festiwalu Filmów Animowanych ANIMATOR.
Paulina Piątek funkcję PR Managera w Nespercie pełni od półtora roku. Odpowiada za komunikację marki Semilac: relacje z mediami, obecność na wydarzeniach branżowych, komunikacja działania związane z brand awareness, brand recognition i brand extension. W zespole firmy od połowy 2017 roku pracuje też Maciej Popiołek – specjalista ds. CSR.
Nesperta korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)