W połowie października 2022 roku do Netfliksa dołączy Anna Putts. Obejmie stanowisko dyrektorki marketingu CEE.
Netflix, serwis streamingowy, wraz z otwarciem biura operacyjnego w Warszawie wzmacnia lokalny zespół. Putts w nowej roli będzie odpowiadać za tworzenie strategii marketingowej serwisu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz promocję filmów i seriali Netfliksa.
Anna Putts dotychczas pracowała na stanowisku Brand & Content Marketing Director dla HBO Max w regionie Europy Centralnej, gdzie odpowiadała za działania marketingowe w 12 krajach. Kierowała wejściem na rynek HBO Max w Europie Centralnej. Wcześniej związana była z UPC/Liberty Global, gdzie jako Head of Marketing Communication odpowiadała za aktywność na pięciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. przeprowadzając rebranding UPC, wdrażając nowe wartości oraz identyfikację wizualną marki. Pracowała także dla takich firm, jak Samsung Electronics Polska oraz ITI Neovision (Platforma n).
Wcześniej stanowisko dyrektora marketingu zajmował Tomasz Ebbig, który odchodzi z firmy. (bs)