W lipcu 2024 roku Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z dwoma nowymi klientami: Stowarzyszeniem Dolnośląska Dolina Wodorowa oraz DAPR.
Stowarzyszenie Dolnośląska Dolina Wodorowa to organizacja, która zrzesza 50 podmiotów, zajmująca się wdrażaniem gospodarki wodorowej w Polsce. DAPR to z kolei firma działająca w obszarze LegalTech, oferująca oprogramowanie do analizy i zarządzania ryzykiem w kontekście unijnych regulacji DORA.
W obu przypadkach agencja odpowiada za doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji oraz działania z obszaru media relations.
Co więcej, w przypadku Dolnośląskiej Doliny Wodorowej agencja odpowiada też za wzmacnianie relacji z partnerami, którzy są członkami stowarzyszenia, oraz za wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych. Działania agencji mają pomóc organizacji zwiększyć świadomość na temat korzyści płynących z wykorzystania wodoru oraz zintensyfikować działania promujące zieloną energię.
DAPR z kolei przez współpracę z Neuron Agencja PR chce wzmocnić swoją pozycję na rynku oraz promować nowoczesne rozwiązania technologiczne.
Po stronie agencji za koordynację działań na rzecz obu klientów odpowiadają Paweł Soproniuk, partner, i Marta Adamska, Senior Account Managerka.
W obu przypadkach agencję wybrano w konkursach ofert. Strony nie podają, na jaki okres zostały zawarte umowy.
Do tej pory ani Stowarzyszenie Dolnośląska Dolina Wodorowa, ani DAPR nie korzystały z usług agencji PR. (mb)