W marcu 2020 roku Neuron PR rozpoczęło działania komunikacyjne dla VentilAid – projektu respiratora, który można wydrukować na drukarce 3D, stworzonego przez krakowskich inżynierów z Urbicum. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego i przygotowanie komunikacji z mediami. Działania będą prowadzone pro bono.
W Neuron PR za doradztwo strategiczne dla klienta odpowiada partner Paweł Soproniuk. Kontaktem dla mediów jest Agnieszka Skiepko, Account Executive.
Twórcy projektu zwrócili się do MxM Production House o wsparcie kreatywne, strategiczne i komunikacyjne, a dzięki znajomości firm, nawiązali współpracę z Neuron PR. W zespole wspierającym projekt jest też PR Spot, czwartarano.com. oraz Max Harter – Life Support Solutions. Agencja deklaruje, że współpraca będzie trwała tak długo, jak wymagać będzie tego sytuacja.
Klient nie korzystał wcześniej z usług innej agencji PR. (ak)