Przeznaczyłbyś sześciocyfrową kwotę na kampanię promująca w dodatku inną markę? T-Mobile tak zrobił i nieumyślnie zachęcił swoich byłych klientów, by pozostali przy konkurencji – czytamy w adweek.com
T-Mobile wydał ok. 200 tys. dolarów na kampanię #Neversettleforverizon. Ta miała zachęcić byłych klientów telekomu, by ponownie skorzystali z ich oferty. I przy okazji zniechęcić do tej proponowanej przez konkurencję. Jak zaznacza Peter DeLuca, współtwórca reklamy T-Mobile chodziło przede wszystkim o budowanie świadomości klientów. „Nikt z nich nie powinien wiązać się umowami dwuletnimi, przy kosztownych opłatach i wolniej działającej sieci LTE” – dodaje w rozmowie z adweek.com. Postawa operatora nie przypadła jednak do gustu internautom. Ci na Twitterze zadeklarowali nawet, że brudna kampania zachęciła ich do zrezygnowania i ich oferty. Na wydźwięku kampanii najbardziej skorzystało Verizon. Jak czytamy dalej, większość niezadowolonych użytkowników serwisu zadeklarowało, że przejdzie właśnie do tego operatora.
Jak czytamy w portalu, od kilku dni ze strony T-Mobile zniknęły hashtagi promujące kampanię. Przedstawiciel operatora w rozmowie z adweek.com zaprzeczył jednak, że firma wycofała się z działań. (mw)