poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościNew York Times odkrywa Łódź

New York Times odkrywa Łódź

The New York Times zamieścił na swoich łamach ponad miesiąc temu artykuł o sukcesie Łodzi w przyciąganiu zagranicznych inwestycji. O tym, jak można wykorzystać taką publikację oraz, co w tej sprawie zrobiło miasto pisze Joanna Blewąska w Gazecie Wyborczej Łódź.

„Gdyby jakiekolwiek polskie miasto chciało wykupić taką reklamę, musiałoby zapłacić ponad 210 tysięcy dolarów” – zaznacza autorka artykułu dodając, że Łódź jak na razie nie zrobiła nic, aby wykorzystać publikację w NYT.

Co natomiast można by z nią zrobić? Cytowana w artykule Anna Proszowska-Sala, dyrektorka programowa Festiwalu Promocji Miast i Regionów proponuje, aby Łódź przedstawić jako miasto eksperckie, pokazujące nowe trendy i cyklicznie zapraszać do niego dziennikarzy. Odradza ona natomiast nagłe posunięcia i wskazuje na potrzebę stworzenia strategii marki miasta. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj