poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościNewsletter wciąż popularny. Czytelnicy stawiają na content i szybki dostęp do informacji

Newsletter wciąż popularny. Czytelnicy stawiają na content i szybki dostęp do informacji

Aż 88 proc. ankietowanych subskrybuje newslettery. Jednak często dostają wiadomości, których nie chcą – to wnioski z XIII badania SARE nad wykorzystywaniem poczty elektronicznej.

Poczta elektroniczna pozostaje bardzo cenionym źródłem informacji. Zdecydowana większość użytkowników czerpie wiedzę z newsletterów, a szczególną popularnością cieszą się wiadomości specjalistyczne i informacyjne – wynika z raportu. Internauci skarżą się jednak, że dostają wiadomości, których nie chcą otrzymywać. Właśnie w ten sposób aż 70 proc. respodentów definiuje spam. Wielu z nich zaznacza również, że za spam uważają także niezamówione informacje handlowe oraz reklamy. W tym przypadku powodem może być częste i nieprzemyślane zostawianie przez konsumentów danych. Autorzy raportu zauważają także, że internauci, nagminnie zasypywani nieinteresującymi z ich punktu widzenia mejlami, nie chcą już wchodzić w szczegóły i masowo oznaczają wiadomości jako spam. To wszystko sprawia, że część „legalnej” komunikacji cierpi.

W badaniu przeczytamy także na temat korzystania z poczty przez telefon. Niemal co piąty ankietowany zadeklarował bowiem, że sprawdza pocztę elektroniczną przez aplikację mobilną. Tu liderem jest aplikacja Gmaila.

Pełna treść raportu dostępna jest tutaj.

PRoto.pl jest patronem publikacji. (mw)

Przy okazji zapraszamy do zasubskrybowania neslwttera PRoto.pl. 🙂

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj