Sprawdzono, jak często pisano o agencjach PR-owskich w Internecie. Ranking przygotowany przez NewsPoint uwzględnia 28 agencji PR, o których najwięcej pisano w polskich mediach online w ostatnim półroczu.
Najpopularniejsze tematy to: nowe kontrakty, raporty rynkowe przygotowywane przez agencje, zmiany personalne oraz nominacje do nagród branżowych.
Agencją najczęściej wymienianą w polskich serwisach internetowych jest On Board PR. Od 1 maja pojawiły się o niej 253 publikacje. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się agencja Euro RSCG Sensors (187 publikacji), na trzecim – Partner of Promotion z 186 publikacjami.
W pierwszej piątce znalazły się też agencje ITBC Communication oraz Ciszewski Public Relations z podobną ilością artykułów (174 i 176).
Sigma znalazła się na 7. miejscu ze 120 publikacjami.
Relatywnie mało publikacji zanotowały agencje takie jak Glaubicz Garwolińska Consultants (57), Twenty Four Seven PR (39) czy MMD Polska (8). (kk)