poniedziałek, 27 stycznia, 2025

Newsy o agencjach

Sprawdzono, jak często pisano o agencjach PR-owskich w Internecie. Ranking przygotowany przez NewsPoint uwzględnia 28 agencji PR, o których najwięcej pisano w polskich mediach online w ostatnim półroczu.
Najpopularniejsze tematy to: nowe kontrakty, raporty rynkowe przygotowywane przez agencje, zmiany personalne oraz nominacje do nagród branżowych.
Agencją najczęściej wymienianą w polskich serwisach internetowych jest On Board PR. Od 1 maja pojawiły się o niej 253 publikacje. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się agencja Euro RSCG Sensors (187 publikacji), na trzecim – Partner of Promotion z 186 publikacjami.
W pierwszej piątce znalazły się też agencje ITBC Communication oraz Ciszewski Public Relations z podobną ilością artykułów (174 i 176).
Sigma znalazła się na 7. miejscu ze 120 publikacjami.
Relatywnie mało publikacji zanotowały agencje takie jak Glaubicz Garwolińska Consultants (57), Twenty Four Seven PR (39) czy MMD Polska (8). (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj