Agencja Next, działająca w grupie Starcom MediaVest, rozpoczyna współpracę social mediową z firmami T-Mobile (marki T-Mobile oraz Heyah) i Coca-Cola Poland Services. W związku z tym do jej zespołu dołączyło trzech nowych specjalistów ds. mediów społecznościowych.
Stanowisko social media moderatora objął Michał Zgutka. Doświadczenie w mediach społecznościowych zdobywał w pkt.pl, gdzie zajmował się kompleksową obsługą działań klientów MŚP. Jako freelancer współpracował z takimi agencjami jak między innymi: ClearSense, Think Kong, Media Effective Group i Best Brands PR. Z wykształcenia jest socjologiem.
Social media moderatorem został też Krzysztof Polit, który wcześniej również był związany z pkt.pl. Ponadto pracował w agencjach ClearSense i Mediovski, gdzie odpowiadał za planowanie i realizację strategii obecności marek w mediach społecznościowych.
Jan Ożarowski to z kolei od stycznia content designer w agencji Next. Jest współtwórcą portalu społecznościowego o eventach i życiu nocnym Krakowa where2B.org, a przez ostatni rok był także managerem klubu muzycznego Prozak 2.0. Ożarowski prowadzi również facebookowy fanpage traktujący o modowych i popkulturowych kuriozach – „Boję się, że nie jestem krakowskim hipsterem”.
Next nie podaje szczegółów współpracy z T-Mobile i Coca-Cola Poland Services. Wiadomo jednak, że Starcom MediaVest obsługuje ich mediowo.