wtorek, 7 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościNie będzie polskiej agencji promocji?

Nie będzie polskiej agencji promocji?

W Rzeczpospolitej ukazał się artykuł Adama Woźniaka na temat strategii wspierania naszego eksportu i planów stworzenia polskiej agencji promocji gospodarczej. Jak czytamy w artykule, strategia promocji gospodarczej Polski gotowa będzie najprawdopodobniej na przełomie czerwca i lipca tego roku. Zostanie ona skierowana najpierw do Ministerstwa Gospodarki, a gdy zakończą się uzgodnienia międzyresortowe, przyjmie ją rząd.

Autor pisze, że strategia będzie określać kierunki działań mających promować polski eksport. Informuje również, ze resort gospodarki wstrzymał prace nad powołaniem polskiej agencji promocji. Specjaliści zauważają, że powołanie takiej instytucji jest niezwykle potrzebne. Maciej Grelowski z BCC podkreśla, że nie rozumie dlaczego plan tej inwestycji został skreślony skoro państwo wydaje znaczne kwoty na nieskoordynowane promocje, które okazują się nieefektywne. (mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj