poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualności„Nie chcę być strażakiem” wśród najlepszych światowych reklam

„Nie chcę być strażakiem” wśród najlepszych światowych reklam

Przygotowana przez WALK Digital kampania dla Fundacji Integracja została doceniona przez AdForum.com. Spot znalazł się  w zestawieniu „TOP 5 – Best ads of the week”, w którym wyróżniane są najlepsze reklamy i kampanie z całego świata.

Jak czytamy w uzasadnieniu, projekt wyróżniono za to, że „w niesztampowy sposób przełamuje społeczne tabu dotyczące zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz pokazuje ich jako grupę aktywną i mającą do siebie duży dystans”.  

 

AdForum.com jest dostawcą informacji na temat światowego przemysłu reklamowego. Współpracuje z tytułami marketingowymi oraz organizatorami konkursów reklamowych. Prowadzi również zestawienie „TOP 5 – Best ads of the week”, w którym każdego tygodnia zamieszcza subiektywne zestawienie najlepszych reklam i kampanii z całego świata.

Więcej o akcji „Nie chcę być strażakiem” pisaliśmy tutaj. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj