Firma kurierska Messenger Service Stolica rozpoczyna kampanię społeczną promującą poprawne, przyjazne i świadome parkowanie samochodów. Akcja nosząca tytuł „Nie parkuj jak Łoś” ma zmniejszyć liczbę kierowców, którzy niepoprawnie parkując, utrudniają poruszanie się innym użytkownikom dróg oraz stworzyć modę na poprawne parkowanie. Głównym elementem akcji jest specjalnie stworzona strona internetowa www.nieparkuj.pl, na której znajdziemy m.in. informacje o kampanii, przykłady złego parkowania, porady, jak najlepiej parkować oraz konkurs „Polowanie na Łosia”, w którym można głosować na „Łosia miesiąca”. „Chcemy, żeby nasza akcja w lekki sposób stworzyła modę na przyjazne dla innych parkowanie. W naszej firmie pracuje 1.700 Kurierów. Codziennie doręczają oni kilkadziesiąt tysięcy przesyłek i są zmuszeni właśnie tyle razy parkować. Problem zastawiania samochodów dotyka nas wszystkich, dlatego postanowiliśmy uruchomić akcję „Nie parkuj jak Łoś”. – tłumaczy Monika Biedrzycka, Dyrektor Marketingu Stolicy. Pierwszym etapem akcji, która rozpoczęła się w ostatnim tygodniu kwietnia, był e-mailing oraz kampania top layerowa i bannerowa w serwisie onet.pl. Kolejny etap przewiduje drugą odsłonę kampanii bannerowej na stronie głównej onet.pl, moto.onet.pl, imprezy.onet.pl oraz biznes.onet.pl, jak również obecność akcji na antenie RMF FM. Dodatkowym wsparciem będzie kampania slajdowa we wszystkich Multikinach w Polsce. Do dyspozycji uczestników przygotowane zostały również kartki multimedialne oraz newsletter „Łoś Up”. Stałą obecność akcji na ulicach zagwarantują naklejki „Nie parkuj jak Łoś” rozdawane widzom w kinach oraz Mandaty Obywatelskie za „Łosiowe” parkowanie wręczane przez uczestników popierających akcję źle parkującym osobom. Organizatorzy planują również zorganizowanie imprezy masowej dla sympatyków akcji. Powstała w 1993 roku firma STOLICA SA angażuje się w akcje promujące wzrost świadomości społecznej. Jesienią ubiegłego roku firma poparła projekt Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji. „Kampania Parkingowa” skierowana była do sprawnych kierowców i miała na celu uświadomienie im skutków zajmowania przez nich tzw. „kopert”, czyli miejsc zarezerwowanych dla osób niepełnosprawnych. Od 29 kwietnia 2005 roku właścicielem firmy jest spółka UPS.