Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Nie spal się na starcie” – nowa kampania społeczna Fundacji Aflofarm. w styczniu 2018 roku fundacja aflofarm ruszyła z nową kampanią społeczną pod hasłem „nie spal się na starcie”. głównym celem akcji jest promowanie postaw antynikotynowych wśród młodzieży w wieku 12-16 lat, a w szczególności walka z sięganiem po pierwszego papierosa. akcja fundacji jest odpowiedzią na niepokojące wyniki raportu światowej organizacji zdrowia wskazujące na to, że około dziewięć milionów polaków nałogowo pali papierosy, zaś prawie połowa nastolatków w wieku 13-15 lat ma już za sobą pierwsze próby palenia. inicjatywa, która ma ogólnopolski charakter, będzie realizowana za pomocą spotów telewizyjnych i radiowych, filmu edukacyjnego skierowanego do młodych widzów, strony internetowej oraz mediów społecznościowych, m.in. facebooka. patronat honorowy nad kampanią objął minister edukacji narodowej, instytut zdrowia narodowego centrum zdrowia publicznego i higieny, centrum onkologii – instytut im. marii skłodowskiej-curie w warszawie oraz państwowa inspekcja sanitarna. do akcji „nie spal się na starcie” zaangażowano wielu znanych młodych ludzi z branży medialnej, którzy zostali ambasadorami kampanii, w tym m.in.: natalię lesz, piosenkarkę i aktorkę, siostry adihd, prezenterki 4fun.tv i właścicielki marki fit and jump oraz macieja „glebę” florka, jurora you can dance, tancerza i choreografa. na potrzeby kampanii zrealizowano film edukacyjny, stworzony we współpracy z discovery networks ceemea, w którym głównymi bohaterami są ambasadorzy akcji. każdy z nich kolejno opowiada o tym, jak palenie papierosów wpływa na wiele aspektów naszego życia. [[{„fid”:”35950″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{„class”:”media-element file-default”}}]]. film edukacyjny oraz więcej informacji o kampanii na stronie. (jg).
W styczniu 2018 roku Fundacja Aflofarm ruszyła z nową kampanią społeczną pod hasłem „Nie spal się na starcie”. Głównym celem akcji jest promowanie postaw antynikotynowych wśród młodzieży w wieku 12-16 lat, a w szczególności walka z sięganiem po pierwszego papierosa.
Akcja Fundacji jest odpowiedzią na niepokojące wyniki raportu Światowej Organizacji Zdrowia wskazujące na to, że około dziewięć milionów Polaków nałogowo pali papierosy, zaś prawie połowa nastolatków w wieku 13-15 lat ma już za sobą pierwsze próby palenia.
Inicjatywa, która ma ogólnopolski charakter, będzie realizowana za pomocą spotów telewizyjnych i radiowych, filmu edukacyjnego skierowanego do młodych widzów, strony internetowej oraz mediów społecznościowych, m.in. Facebooka. Patronat honorowy nad kampanią objął Minister Edukacji Narodowej, Instytut Zdrowia Narodowego Centrum Zdrowia Publicznego i Higieny, Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie oraz Państwowa Inspekcja Sanitarna.
Do akcji „Nie spal się na starcie” zaangażowano wielu znanych młodych ludzi z branży medialnej, którzy zostali ambasadorami kampanii, w tym m.in.: Natalię Lesz, piosenkarkę i aktorkę, Siostry ADiHD, prezenterki 4Fun.tv i właścicielki marki Fit and Jump oraz Macieja „Glebę” Florka, jurora You Can Dance, tancerza i choreografa.
Na potrzeby kampanii zrealizowano film edukacyjny, stworzony we współpracy z Discovery Networks CEEMEA, w którym głównymi bohaterami są ambasadorzy akcji. Każdy z nich kolejno opowiada o tym, jak palenie papierosów wpływa na wiele aspektów naszego życia.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Nie spal się na starcie” – nowa kampania społeczna Fundacji Aflofarm. w styczniu 2018 roku fundacja aflofarm ruszyła z nową kampanią społeczną pod hasłem „nie spal się na starcie”. głównym celem akcji jest promowanie postaw antynikotynowych wśród młodzieży w wieku 12-16 lat, a w szczególności walka z sięganiem po pierwszego papierosa. akcja fundacji jest odpowiedzią na niepokojące wyniki raportu światowej organizacji zdrowia wskazujące na to, że około dziewięć milionów polaków nałogowo pali papierosy, zaś prawie połowa nastolatków w wieku 13-15 lat ma już za sobą pierwsze próby palenia. inicjatywa, która ma ogólnopolski charakter, będzie realizowana za pomocą spotów telewizyjnych i radiowych, filmu edukacyjnego skierowanego do młodych widzów, strony internetowej oraz mediów społecznościowych, m.in. facebooka. patronat honorowy nad kampanią objął minister edukacji narodowej, instytut zdrowia narodowego centrum zdrowia publicznego i higieny, centrum onkologii – instytut im. marii skłodowskiej-curie w warszawie oraz państwowa inspekcja sanitarna. do akcji „nie spal się na starcie” zaangażowano wielu znanych młodych ludzi z branży medialnej, którzy zostali ambasadorami kampanii, w tym m.in.: natalię lesz, piosenkarkę i aktorkę, siostry adihd, prezenterki 4fun.tv i właścicielki marki fit and jump oraz macieja „glebę” florka, jurora you can dance, tancerza i choreografa. na potrzeby kampanii zrealizowano film edukacyjny, stworzony we współpracy z discovery networks ceemea, w którym głównymi bohaterami są ambasadorzy akcji. każdy z nich kolejno opowiada o tym, jak palenie papierosów wpływa na wiele aspektów naszego życia. [[{„fid”:”35950″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{„class”:”media-element file-default”}}]]. film edukacyjny oraz więcej informacji o kampanii na stronie. (jg).