„Trzeba tworzyć jak najwięcej forów dyskusji z przedsiębiorcami – płaszczyzn, które umożliwiają poinformowanie nie tylko świata biznesu o tym, jakie recepty mają w zanadrzu PR-owcy, ale pozwolą także na wysłuchanie uwag drugiej strony” – pisze Arkadiusz Bińczyk, dyrektor generalny AM ART MEDIA na łamach Home&Market.
Autor uważa, że kryzys nie musi przynieść strat branży PR, jeśli ta będzie wiedziała, jak odpowiednio do niego podejść. Przyznaje, że należy uważnie śledzić sygnały z rynku medialnego i wysnuwać z nich odpowiednie wnioski. Doradza też, by wykorzystać Internet i szerzej korzystać z możliwości, jakie daje e-PR. Zauważa, że do potrzeby komunikacji i zasadności korzystania z usług PR-owców trzeba przekonać klientów. „Przedsiębiorca, który w przemyślany sposób chce budować swój wizerunek, dokona dokładnego rachunku zysków i strat, zanim zdecyduje się na cięcia”. (mk)