Marcin Żukowski i Bartosz Wilim ogłosili w połowie kwietnia 2019 roku start swojej nowej firmy. Nieagencja, bo tak ją nazwali, będzie specjalizować się w „cyfrowej transformacji” i oferować holistyczną obsługę firm i instytucji w tym zakresie.
Nieagencja będzie oferować opracowywanie i wprowadzanie strategii komunikacji, obsługę mediów społecznościowych oraz realizację kampanii reklamowych. Jak wyjaśniają założyciele, firma stawia na całościową obsługę, więc zajmie się nie tylko konsultingiem, lecz również wykonaniem działań i realizacją programów edukacyjno-szkoleniowych.
„Nieagencja, jak wskazuje sama nazwa, nie funkcjonuje na zasadach tradycyjnej agencji kreatywnej czy interaktywnej. Tworzymy elastyczne propozycje, które powstają w ścisłej współpracy z klientem. Albo raczej razem z naszym partnerem, ponieważ odchodzimy od tradycyjnego modelu agencja-klient” – tłumaczy Marcin Żukowski, założyciel firmy.
„Dzięki tak elastycznemu podejściu uodparniamy nasze działania na możliwe turbulencje” – dodaje Bartosz Wilim, współzałożyciel Nieagencji.
Marcin Żukowski z branżą interaktywną jest związany od ośmiu lat. Ma doświadczenie we współpracy z firmami komercyjnymi, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarządowymi – realizował działania m.in. dla: PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Medicover, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Środowiska, Województwa Łódzkiego, Instytutu Badań Nad Gospodarką Rynkową czy Narodowego Centrum Kultury. Jest autorem książek „Twoja firma w social media” oraz „Ty w social mediach”. Wykłada również e-marketing na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Marcin Żukowski
Bartosz Wilim w branży digital marketingu pracuje z kolei od dziewięciu lat. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii reklamowych z naciskiem na kampanie performance. Wcześniej był związany m.in. z Grupą Allegro czy agencją Webtalk. Tworzył kampanie reklamowe dla takich marek jak: Walt Disney Company Polska, Kia Motors Polska, Panasonic, Saturn Polska.
Bartosz Wilim
Nieagencja funkcjonuje od stycznia 2019 roku i ma już na koncie współpracę m.in. z 303 Avenue, Miastem Stołecznym Warszawą, Live Nation, Legią Warszawa, InnovateCEE, Kuchnią za Ścianą, Uniwersytetem Warszawskim, Fundacją Dorastaj z Nami, Naczelną Izbą Lekarską, Employer Branding Institute, Fundacją Akademia Organizacji Obywatelskich oraz Fundacją Szkoła Liderów. (mb)