środa, 15 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościNiepewna przyszłość Twittera

Niepewna przyszłość Twittera

Chociaż liczba użytkowników Twittera rośnie, to serwis obawia się o swoją przyszłość. Z 271 mln tweetujących osób, blisko 38 mln ani razu nie logowało się do serwisu bezpośrednio przez stronę. A to oznacza, że nie widzą reklam wyświetlanych w serwisie – informuje Brief.

Jak czytamy, aż 14 proc. wszystkich użytkowników TT nie jest odbiorcą jego reklam. „Korzystanie z niego nie ma zatem znaczenia dla reklamodawców i nie jest dochodowe dla samego serwisu” – podsumowuje Rafał Tomański, autor tekstu. Od oglądania reklam zwalnia podłączenie do Twittera przez Flipboard, Instagram, czy Foursquare. Odpowiednie wtyczki pozwalają także umieszczać swoje wpisy bezpośrednio ze stron informacyjnych. Zdaniem Tomańskiego, warto pomyśleć nad nowym sposobem mierzenia użytkowników. „Może wystarczy zmienić sposób klasyfikowania aktywnych userów wobec tych biernych, żeby wyniki Twittera okazały się szybować w górę” – dodaje autor. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj