wtorek, 24 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościNietrafiony pomysł na promocję

Nietrafiony pomysł na promocję

Agata Małkowska-Szozda pisze na łamach magazynu Media i Marketing na temat nietrafionych pomysłów na promocję polskich miast i regionów. Autorka zauważa, że „Paradoks Polski polega na tym, że mając w historii wielu bohaterów, nie umiemy skutecznie zadbać o pamięć o nich”.

Małkowska-Szozda przytacza przykład Olsztyna, w którym specjaliści ds. promocji z tamtejszego starostwa postanowili w promowaniu Warmii wykorzystać wizerunek Mikołaja Kopernika, nadając mu rysy Ernesta Che Guevary. Zauważa także, że Polska ma ciągłe kłopoty z wizerunkiem, głownie dlatego, że pieniądze płynące ze środków unijnych na promocje zazwyczaj „trafiają do rąk osób nie do końca mających pojęcie, jak je sensownie spożytkować”. (mk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj