niedziela, 8 września, 2024
Strona głównaAktualnościNike woli niegrzecznych chłopców

Nike woli niegrzecznych chłopców

Amerykańskie media krytykują koncern Nike za podtrzymywanie współpracy ze skompromitowanymi sportowcami – czytamy na stronie Sport.pl.

Twarzami kampanii Nike są nadal m. in. skłonny do małżeńskich zdrad Tiger Woods, oskarżony o gwałt futbolista Ben Roethlisberger. W przeszłości Nike nie zerwał kontraktu z Kobe Bryantem, oskarżonym również o gwałt. Nic dziwnego, że pojawiły się głosy, że Nike nie szanuje kobiet. „Faceta, który traktuje kobiety jak śmiecie, stawia się w roli osoby promującej wartości firmy. Podobnie było z Tigerem Woodsem i Kobe Bryantem” – Sport.pl cytuje publicystę New York Times’a Timothy’ego Egana.

W artykule pojawia się również komentarz Donny Lopiano, która z kolei tak wypowiedziała się o amerykańskiej firmie: „Sponsorując skompromitowanych seksualnymi skandalami sportowców, koncern Nike daje do zrozumienia, że chce być kojarzony z wyrazistym stylem macho. Seksistowska łatka mu nie przeszkadza.”  Rzeczywiście, nie przeszkadza w robieniu biznesu. Jak podaje Sport.pl, sprzedaż golfowych produktów Nike firmowanych przez Tigera Woods’a nie spadła po ujawnieniu skandalu z jego udziałem. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj