Ogłoszono nominacje do nagrody głównej Złote Spinacze 2007.
W kategorii PR korporacyjny nominacje otrzymali:
– Gadu-Gadu: więcej niż komunikator – Partner of Promotion
– Konkurs „Eureko-Akademia Przyszłości” – ComPress
– Wprowadzenie na rynek marki InPost – pierwszego niezależnego operatora pocztowego – GENESIS PR
PR produktu
– Premiera Peroni Nastro Azzuro – Euro RSCG Sensors i Kompania Piwowarska
– Lech PILS tylko w Wielkopolsce – Q&AConsulting i Kompania Piwowarska
– Uwolnić piątek – Ciszewski PR i Kompania Piwowarska
Kampania edukacyjna
– Szkoła bez przemocy – program społeczny dzienników regionalnych i Fundacji Grupy TP – Profile dla Polskapresse, Mediów Regionalnych i Fundacji Grupy TP
– Motorola-Diversity – Partner of Promotion i Motorola Polska
– Akademia Zdrowego Rozwoju PAMPERS – Partner of Promotion i Procter&Gamble Polska
– Nie daj się zjeść chorobie – ALERT MEDIA Communications i NUTRICIA Clinical
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
– Sytuacja kryzysowa – stacja dializ w Ostrowie Wlkp. – Partner of Promotion
– O tempora! O mores! Czarny PR jako narzędzie komunikacji – ITBC Communication
– Szkoła Buddyjska Agon Shu – Glaubicz Garwolińska Consultans
Public Affairs & Lobbying
– Festiwal Promocji Miast Polskich – Stroer i Feedback/Hill&Knowlton
– Oswajanie historii – Muzeum Fabryki w Manufakturze – Telma Group Communications
– Polsko-ukraińska kandydatura EURO 2012 – Profile i Telekomunikacja Polska
Kampania społeczna
– Dźwięki Marzeń – Partner of Promotion i Fundacja Grupy TP
– Wyślij CV – ktoś czeka – Ciszewski PR
– Nie zabieraj swoich narządów do nieba – one potrzebne są tu na ziemi – Klinika Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii Collegium Medium Uniwersytetu Jagiellońskiego
– Lato bez % – Homo Homini PR
Komunikacja wewnętrzna
– Komunikacja pracownikom nowej strategii LOTOS – MARTIS Consulting
– McEkspert 2007 – Twenty Four Seven PR
– FLESZ – Commercial Union
Event
– F1 ROADSHOW – Renault Polska
– Zobacz Browar Nocą – Nocne Zwiedzanie Tyskich Browarów Książęcych w Tychach oraz Lech Browarów Wielkopolski w Poznaniu – Kompania Piwowarska
– Infovide Matrix Diving Exploration 2007 – ComPress i Infovide-Martix
Corporate Social Responsibility
– Inicjatywa społeczna „Warto być za!” – Kompania Piwowarska
– Prowadzący – niepijący – Marketing & Communications Consultants oraz Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie
– MediaStarter – ALERT MEDIA Communications i CANAL+ Cyfrowy
– Bezpieczna energia – ComPress i RWE Stoen
Ze skróconymi opisami nominowanych prac można zapoznać się na stronie.
Wyniki poznamy 20. listopada br., podczas gali wręczenia statuetek Złotych Spinaczy organizowanej na zakończenie pierwszego dnia kongresu PR FORUM – The ICCO Central & Eastern European Summit w hotelu Marriott w Warszawie. (ak)