Luiza Farkash zakończyła współpracę z ING Bank Śląski, gdzie zajmowała stanowisko starszego specjalisty ds. komunikacji korporacyjnej. Od początku lipca pełni funkcję dyrektora ds. komunikacji w nowej agencji Harmonic PR, której jest współzałożycielką. Drugą osobą w agencji jest dyrektor kreatywny Katarzyna Syta.
Agencja ma się specjalizować w organizacji eventów, zarządzaniu kryzysem, komunikacji wewnętrznej, relacjach z mediami i tworzeniu tożsamości korporacyjnej. Wcześniej Luiza Farkash pracowała jako PR menadżer w Grupie Vectra, do jej obowiązków należały m.in. działania z zakresu relacji z mediami, współtworzenie i realizacja polityki wizerunkowej firmy oraz komunikacja wewnętrzna. Doświadczenie zdobywała w biurze public relations Raiffeisen Bank Polska, gdzie przez 6 lat pracy odpowiadała między innymi za planowanie i realizację działań PR wspierających cele biznesowe bankowości korporacyjnej oraz wizerunek banku w regionach. Jest absolwentką psychologii, dodatkowo ukończyła kursy z zakresu komunikacji w biznesie i retoryki. (kk)
Informacja została zmieniona. Komentarze odnoszą się do jej poprzedniej wersji.