W Łodzi powstała nowa agencja eventowa wyspecjalizowana w marketingu medycznym – HealthEvent. Jej pracownicy mają świadczyć usługi ATL i BTL, a także zajmować się komunikacją i PR-em projektów dla klientów medycznych i farmaceutycznych. Agencja ma także prowadzić działania edukacyjne w zakresie zdrowia i medycyny.
Zespół agencji tworzą: Paweł Jarosz, założyciel agencji, Maciej Korcz, koordynator działu medycznego, Michał Szary, odpowiedzialny za eventy i marketing, Malina Wąsowska , zajmująca się w firmie współpracą z mediami i PR oraz Paulina Walczak, copywriter.
Docelowo zespół ma liczyć 12 osób. Ponadto agencja współpracuje z 8 konsultantami z rożnych branż oraz z 9 lekarzami. Pierwszymi klientami agencji są : polska filia niemieckiej szkoły noszenia oraz chustomania.pl (projekt www.kanguromania.pl), NZOZ Eskulap, NZOZ Medyk-Litwiński i GoGift. (kk)