Public Image Advisors S.A. zyskała na debiucie na rynku New Connect 9,5 proc. Następne dni na rynku kapitałowym nie były już tak dobre.
Firma, która zajmuje się budowaniem strategii komunikacyjnych mających wspierać emisje akcji i budować płynność obrotu, weszła na parkiet 2 czerwca.
Na otwarciu cena notowań wzrosła o 9,5 proc. do 10,95 zł za akcję, wobec ceny emisyjnej, która wynosiła 10 zł za akcję. Kurs zamknięcia nie był już jednak tak obiecujący – spółka zakończyła dzień wynikiem 9,89 za akcję.
W piątek, wartość akcji zyskała nieznacznie. Spółka zakończyła dzień z wynikiem 9,99 zł za akcję. Dziś do godziny 10 straciła niespełna 7 proc.
Funkcję oferującego podczas emisji pełnił Wrocławski Dom Maklerski S.A., a Autoryzowanym Doradcą jest CEE Capital Sp. z o.o. Wcześniej spółka przeprowadziła prywatną emisję akcji, z której pozyskała 100% planowanych środków, tj. 0,5 mln zł. (bs)