W maju na rynku agencji PR rozpocznie działalność firma Kast Communication. Będzie to agencja, która ma wspierać klientów przez całą dobę. W agencji mają zostać wyodrębione 3 działy: public relations, organizacja eventów i zarządzanie wizerunkiem gwiazd. W ramach obsługi PR-owskiej agencja ma skupiać się na PR produktów, firm, ale także osób, oferując takie usługi, jak: szkolenia medialne czy pozycjonowanie ekspertów.
Firmę założyli: Paweł J. Kamiński, dyrektor artystyczny, i Artur Stefaniak, dyrektor kreatywny. Kamiński, z zawodu projektant mody, jest szefem działu eventów, Stefaniak – szefem pozostałych dwóch działów.
Artur Stefaniak, współzałożyciel agencji, tłumaczy PRoto, skąd pomysł na 24-godzinny system pracy agencji: „24h system naszej pracy wynika z paroletnich obserwacji i wyjściu naprzeciw oczekiwaniom wielu klientów. Często klienci borykają się z problemem, gdy ich account manager kończy pracę w swojej agencji o godzinie 17, bądź 18 i po tym czasie jest praktycznie nieuchwytny. Doświadczenie pokazuje, że czasem o godznie 21, bądź 22 należy wspomóc konsultingowo lub praktycznie klienta firmy. 24h system jest traktowany w ramach stałej, podstawowej współpracy. Nie wiążą się z tym żadne dodatkowe opłaty.” (kk)