poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościNowa agencja odpowiedzialna za budowanie marki Agnieszki Radwańskiej

Nowa agencja odpowiedzialna za budowanie marki Agnieszki Radwańskiej

Agnieszka Radwańska rozpoczęła współpracę z firmą IMG. Zrezygnowała ze wsparcia agencji Lagardère – czytamy w serwisie sportowefakty.wp.pl.

Jak podaje portal, Radwańska z agencją Lagardère była związana od 2011 roku. Dalej czytamy też, że po sukcesie tenisistki w singapurskich Mistrzostwach WTA mówiło się o problemach agencji, a szef sekcji tenisowej, John Tobias, został pozbawiony swojej funkcji, ponieważ odmówił zwolnienia m.in. agenta Radwańskiej, Stuarta Duguida.

Teraz budowaniem marki Agnieszki Radwańskiej, zarówno na korcie, jak i poza nim, zajmie się agencja menedżerska IMG – informuje serwis. Jak czytamy, interesy Polki nadal będzie reprezentował Duguid.

Agencja IMG reprezentuje interesy ponad 100 tenisistów i 11 turniejów na całym świecie. Wśród jej klientów są m.in. Serena Williams, Maria Szarapowa czy Petra Kvitova.

fot. Wikimedia Commons

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj