sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościNowa dyrektor marketingu i PR-u

Nowa dyrektor marketingu i PR-u

1 września Monika Bartnik objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i PR-u w firmie Słodkie Upominki. Jako dyrektor będzie odpowiadać za działania marketingowe oraz za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną. Monika Bartnik jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Marie Skłodowskiej-Curie w Lublinie. Przez ostatnie 9 lat była związana z mediami.
Do końca sierpnia zajmowała stanowisko zastępcy redaktora naczelnego w Pierwszym Magazynie Marketingu i Sprzedaży Brief, wcześniej była redaktorem prowadzącym miesięcznika branżowego MediaQuest, poświęconego rynkowi mediów, marketingu i PR. Pełniła również funkcję redaktora odpowiedzialnego za dział poświęcony marketingowi w miesięczniku Home&Market.
Ponadto Bartnik prowadziła warsztaty z zakresu PR-u w ramach Akademii Kalitero oraz na Studiach Podyplomowych Public Relations w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Jest wykładowcą na Podyplomowych Studiach Komunikacji Biznesowej i PR w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od grudnia 2006 r. będzie również prowadzić zajęcia na Podyplomowym Studium Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj