Vobis zaprezentowało nową identyfikację wizualną, na którą zdecydowano się po 25 latach obecności marki na polskim rynku. Odświeżono logotyp oraz layout sklepu internetowego. Jak informuje sieć, zmiana wizerunku jest również częścią nowej strategii sprzedaży.
„Uznaliśmy, że 25. urodziny to idealna okazja, by zaprezentować naszym klientom zmiany wizerunkowe” – uzasadnia decyzję o rebrandingu Łukasz Dybka, dyrektor działu e-commerce i sprzedaży detalicznej w kanale Vobis. „Nowe logo marki i layout sklepu internetowego podkreślają kluczowe dla nas wartości, jakimi są nowoczesność, prostota i nastawienie na satysfakcję klienta. Akcent kolorystyczny i kształt litery »V« to z kolei nawiązanie do jednego z pierwszych logotypów marki, używanego w latach intensywnego rozwoju firmy” – dodaje.
Poprzednie logo firmy.
Nowe logo Vobis wpisuje się w najnowsze trendy w budowaniu identyfikacji wizualnej – czytamy w komunikacie prasowym. Główny akcent stylistyczny stanowi wyróżniona czerwono-fioletowym gradientem litera „V”. Zastosowano także zaokrągloną, bezszeryfową czcionkę. Jak informuje marka, kolor czerwony symbolizuje aktywność i energię, ciemnofioletowy – wiedzę, wysoką jakość i ambicję, a jasnofioletowy – elegancję oraz kreatywność. Biel ma z kolei być wyrazem optymizmu, prostoty i klarowności.
„Nowa identyfikacja wizualna pozwoli na ujednolicenie wizerunku w sferze online (sklep internetowy) i offline (sklepy partnerskie). Wpisuje się to we wdrażaną właśnie w Vobis strategię sprzedaży omnichannel. Połączenie kanałów sprzedaży to jeden z najważniejszych trendów na polskim rynku e-commerce, a spójna identyfikacja wizualna jest jego podstawą” – komentuje zmiany Łukasz Dybka.
(bm)