niedziela, 27 października, 2024
Strona głównaAktualnościNowa kampania promocyjna PiS-u

Nowa kampania promocyjna PiS-u

PiS rusza z szeroko zakrojoną kampanią medialną, donoszą jednocześnie: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita i Polska. Prawo i Sprawiedliwość przygotowało właśnie świeżą – w nowoczesnej stylizacji – reklamówkę telewizyjną, a niebawem na ulicach mają pojawić się billboardy promujące partię i jej nowe oblicze, czytamy we wszystkich tekstach.

Motywem przewodnim nowej akcji reklamowej PiS-u jest hasło „Czyny nie słowa”, będące – jak sugeruje Gazeta Wyborcza – aluzją do zwycięskiej kampanii wyborczej Donalda Tuska. Nowością jest też to, że twarzami spotu są kobiety należące do PiS -u – Joanna Kluzik-Rostkowska, Aleksandra Natalli-Świat oraz Grażyna Gęsicka. Zza nich jednak wyłania się Jarosław Kaczyński. Zdaniem komentującego spot dla Wyborczej Macieja Tutaja z agencji PR Prime, jest to dość ryzykowny zabieg. „Kobiety są w cieniu, ciężko pracują, ale to prezes jest najważniejszy”, sugeruje PR-owiec.

Wszystkie media zwracają także uwagę na stylistykę telewizyjnej reklamówki, która przypomina bardziej reklamę banku niż partii, pisze Wiktor Świetlik z Polski. Nowoczesne i eleganckie pomieszczenie, laptopy – wszystko to jest „bliskie współczesnej klasie średniej”, czytamy. Dla prof. Jacka Raciborskiego wypowiadającego się na łamach Rzeczpospolitej, to znak, że PiS chce przejąć elektorat PO.(ał)

Spot można obejrzeć tutaj.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj