Na polskim rynku wydawniczym ukazała się, nakładem wydawnictwa MT Biznes, nowa książka „Marketing technologii społecznych. Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie”.
Autorzy książki wyjaśniają, w jaki sposób można wykorzystać potencjał klientów nawiązujących kontakty między sobą za pomocą takich portali internetowych, jak np.: FaceBook, Twitter, MySpace czy Wikipedia. Charlene Li i Josh Bernoff przytaczają 25 różnych przykładów z całego świata, które potwierdzają, że firmy mogą zdobywać informacje, uzyskiwać przychody, obniżać wydatki i inspirować własnych klientów za pomocą narzędzi marketingu technologii społecznych. Portal PRoto jest patronem medialnym publikacji.
Z okazji wydania publikacji PRoto ogłasza konkurs. Dla pierwszych pięciu osób, które wymienią trzy inne książki, nad którymi PRoto objęło patronat medialny i przyślą odpowiedzi na adres redakcja@proto.pl, czekają egzemplarze książki „Marketing technologii społecznych. Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie”.(mk)