poniedziałek, 18 listopada, 2024

Nowa marka PGNiG

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA wprowadza nową markę firmy. Zmiany dotyczą przede wszystkim wprowadzenia nowego znaku firmowego. W sierpniu 2005 roku powinien być gotowy nowy system identyfikacji wizualnej uwzględniający propozycję nowej nazwy dla marki korporacyjnej Grupy Kapitałowej PGNiG SA, obejmujący zarówno oddziały, jak i wybrane spółki z grupy PGNiG. Decyzje o zmianach zostały podjęte w wyniku przyjętej przez spółkę strategii marki korporacyjnej opracowanej na podstawie przeprowadzonych badań. Wynikało z nich, że dotychczasowa marka (nazwa i znak firmowy) były bardzo słabo rozpoznawalne (spontaniczna świadomość marki wyniosła 2,4% na reprezentatywnej próbie Polaków). Dotychczasowa nazwa i znak graficzny kojarzyły się badanym z jednostajną i smutną kolorystyką, archaicznym znakiem, enigmatycznym i trudnym do wymówienia skrótem. „Zwiększenie rozpoznawalności marki Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA ma szczególne znaczenie ze względu na planowany debiut giełdowy Spółki w I połowie tego roku” – informuje Małgorzata Polkowska, rzecznik prasowy PGNiG. Badania wykazały, że nowy znak w postaci pomarańczowego płomienia jest kojarzony z wiodącym podmiotem na rynku, firmą dynamiczną, nowoczesną, oferującą najlepsze rozwiązania energetyczne, szybko reagującą na potrzeby klienta. Takie postrzeganie nowego znaku jest zgodne z przyjętą wcześniej strategią marki. PGNiG S.A. będzie kontynuować prace związane z budową silnej marki korporacyjnej całej Grupy Kapitałowej.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj