Do grona pracowników agencji dołączyła Marta Bełza. Objęła tym samym funkcję Senior Account Executive i będzie pełnić rolę lidera samodzielnego zespołu. Zajmie się prowadzeniem projektów związanych z FMCG, CSR-em, startupami oraz kulturą.
Wcześniej Bełza przez 6 lat pracowała jako dziennikarka w Gazecie Wyborczej w Olsztynie, gdzie podejmowała głównie tematy polityczne i społeczne.
Na stanowisko Account Managera awansowała natomiast, związana z Synertime od 2013 roku, Żaneta Hiszpańska. Do jej zadań należy kompleksowa obsługa PR stałych klientów agencji z sektorów helathcare, żywności i żywienia, IT oraz turystyki. Jest także liderem 6-osobowego zespołu.
Hiszpańska ma za sobą pracę przy projektach z zakresu brand PR, CSR i PR-u korporacyjnego. Przygotowywała całościowe strategie komunikacji dla klientów z różnych branż i współpracowała z organizacjami pozarządowymi. Prowadziła także konsultacje społeczne.
(ak)