1 kwietnia b.r. funkcję PR & NB Directora w agencji zaczął pełnić Nazar Al-Khouri. Na nowo utworzonym stanowisku ma rozwijać i realizować strategię PR dla Ogilvy & Mather. Do jego zadań należy również kontakt z potencjalnymi klientami, za co do tej pory odpowiadała dyrektor strategii Ela Twardowska.
„Doświadczenia z przeszłości nauczyły mnie, że PR-em agencji nie można zajmować się »przy okazji«, pomiędzy innymi obowiązkami – to jest pełnoetatowa praca, trzeba mieć na to pomysł i systematycznie go realizować. Agencja w tym przypadku musi być po prostu klientem konkretnej osoby” – podkreśla Zuzanna Warowna-Toruńska, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy & Mather.
Poprzednio, od czerwca 2015, pracował jako New Business Director w domu produkcyjnym Film Produkcja. Wcześniej, związany był głównie z agencjami sieciowymi. Ma za soba pracę m.in. w DDB&tribal, Publicis oraz Saatchi & Saatchi. Jego klientami byli: McDonald’s, Coca-Cola, E.Wedel czy Commercial Union. (ak)