Agencja wzmacnia kompetencje w obszarze content marketingu. W styczniu do jej zespołu dołączył Przemysław Matyjaszczyk, który zajmie się rozwojem oferty agencji w obszarze content marketingu i SEO – będzie współpracował z zespołem SEO i Content Marketing Think Kong, którym kieruje Andrzej Zasowski. Zajmie się także wsparciem projektów dla dotychczasowych klientów On Board Think Kong.
Poprzednio Matyjaszczyk pełnił funkcję Sales Directora w 4screens.net. Wcześniej pracował także w Agencji Whites m.in. na stanowisku Sales Directora. Obejmował również stanowisko E-commerce Managera w Groupe SEB Polska, gdzie odpowiadał za strategię widoczności w sklepach internetowych w Polsce takich marek jak Tefal, Rowenta, Krups i Moulinex.
Był też związany z Gazeta.pl (Agora) – pracował m.in. na stanowisku kierownika sprzedaży, kierował również Agencją Marketingu w Wyszukiwarkach SearchLab (Agora), gdzie odpowiadał za rozwój polityki produktowo-sprzedażowej.
Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. (mb)