Na początku czerwca 2020 roku zespół 24/7Communication powiększył się o nową menedżerkę odpowiedzialną za obszar healthcare. Pracę w agencji rozpoczęła Barbara Wyszyńska. Objęła stanowisko Senior Account Managera w zespole wyznaczonym do pracy z klientami z obszaru healthcare i lidera praktyki healthcare. Będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami komunikacji korporacyjnej dla klientów z tego sektora.
Wyszyńska ma prawie 15 lat doświadczenia w komunikacji sektora healthcare. Jej specjalizacja to obszar farmaceutyczny ze szczególnym uwzględnieniem rynku Rx oraz relacji z organizacjami pacjenckimi. Ostatnio pracowała w agencji Konkret PR (obecnie Human Signs), gdzie z zespołem odpowiadała za działania dla klientów z branży farmaceutycznej, takich jak Ipsen Poland czy Sanofi-Genzyme, czy organizacji pacjenckich, m.in. Krajowe Forum na Rzecz Terapii Chorób Rzadkich Orphan.
Była też związana z koncernem biotechnologicznym Roche Polska. Pracowała w takich obszarach terapeutycznych jak onkologia, wirusologia, neurologia czy choroby rzadkie – współpracowała z organizacjami pacjenckimi, prowadziła działania komunikacyjne także w obszarze leków refundowanych. Zajmowała się także komunikacją wewnętrzną, raportowaniem CSR oraz działaniami z zakresu PR-u korporacyjnego.
Doświadczenie zdobywała także w agencjach Sigma International, Pegasus Public Relations czy On Board Think Kong. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations. (mb)